PintaxmAquest projecte va néixer a la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de la Universitat de Barcelona. Aquesta unitat té com a objectiu la difusió i la divulgació de la ciència.

“Pinta’m un conte” sorgeix de la necessitat de fer sortir la ciència dels límits de la Universitat i apropar-la al públic general.

L’espectacle consisteix en una programació de contes infantils de temàtica científica què inclou una il·lustradora i una narradora.

Els principals destinataris d’aquesta activitat són els infants de sis a nou anys i es poden programar sessions adreçades tant a escoles com a públic familiar.

Els contes que oferim són:

“A la recerca de la Posidònia perduda”: conte relacionat amb la biodiversitat i que parla d’aquesta planta mediterrània i del seu ecosistema.

“Montserrat, més que una muntanya”: conte relacionat amb la formació de la muntanya de Montserrat.

“Més enllà dels núvolsconte relacionat amb els fenòmens meteorològics extrems, més concretament, amb el cicle de l’aigua i les inundacions.

“Flebotín, un mosquit del cretaci”: conte relacionat amb la formació de la Terra, els insectes i l’ambre.

Vídeo explicatiu del projecte

Projecte subvencionat per:

  • Ministerio de Economía y Competitividad-Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)
  • Generalitat de Catalunya, Departament d’Economia i Coneixement – Secretaría d’Universitats i Recerca

Una resposta »

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.